Consell Comarcal de l'Anoia · Plaça de Sant. Miquel, 5 · 08700 Igualada · Tel. 93 805 15 85

Portal de l’empleat

Back office: gestió, comunicació i tècniques de venda

Objectius

En aquest curs revisaràs hàbits de gestió del temps i pràctiques de comunicació interna amb els teus companys: comercials del front office, l’administració, producció i logística.

També milloraràs la comunicació amb els clients, aprofundint en allò que convé i que no convé dir, i aprendràs tècniques actives de venda que porten a assolir comandes dels clients actius d’àmbit local, estatal i internacional.

Programa

1. Les vendes a l’empresa.

1.1. La importància de les vendes: origen, activitat i rendibilitat.

1.2. La figura del client: actiu insubstituïble.

1.2. La carrera professional dins el departament comercial.

2. Planificació del temps.

2.1. Anàlisi de la corba diària d’activitat: temps per a planificar i generar respostes.

2.2. Temps per a la disponibilitat.

2.3. Els lladres del temps

2.4. Control de l’agenda diària: matriu urgent / important

2.5. Control de l’agenda setmanal: espais fixos i espais aleatoris.

2.6. Categorització de clients actius: clàssica (A,B,C)

2.7. Categorització de clients potencials: moderna (LL, O, G, P)

3. Comunicació interna

3.1. Principals canals: presencial, telefònic, correu electrònic (altres x escrit)

3.2. Essències dels tres llenguatges: oral, para verbal i no verbal. Què, com i quan?

3.2. Comunicació amb el departament de producció: característiques i negociació interna.

Preu: 250€ IVA exempt (curs bonificable)

Modalitat:

Format:

Destinataris:

Municipi:

Duració: 10 hores

Data inici curs: 6 de març de 2025

Data fi de curs:

Adreça: Carrer Born, 5

Preinscripció a la formació