Gestió telefònica: millora la imatge de l’empresa
Objectius
Perquè les empreses siguin competitives és important cuidar la imatge que dinàmicament projecten als mercats, en un escenari de clients canviants cada vegada més exigents.
En aquest curs adquiriràs habilitats de comunicació telefònica que et permetin donar un major valor afegit a l’atenció al client, i a afavorir les relacions comercials.
També coneixeràs les claus psicològiques que fonamenten el “jo-comunicador”; comprendràs l’experiència subjectiva, el funcionament humà, i els principals models de comunicació.
Programa
La Comunicació persuasiva des de la psicologia. Bases del neuromàrqueting
- Components de la comunicació telefònica (el somriure, la veu, l’entonació, el ritme i el silenci)
- Identificació de les necessitats del client. Com realitzar les preguntes oportunes i guanyar-se la confiança de l’ interlocutor.
- Sabeu escoltar? Conèixer com efectuar l’escolta activa. Test d’escolta activa.
- Tractament del llenguatge, aspectes neurolingüístics.
- Desdramatizar les situacions negatives i eines per combatre l’actitud negativa de l’ interlocutor.
- Classificacions del públic a tractar i tipus de trucades.
Pautes per a una comunicació telefònica eficaç, enfocat a millorar la capacitat d’adaptació als canvis del mercat
- Canvi de paradigmes en situacions difícils.
- Comprendre una nova perspectiva en la gestió de clients.
- Eines per satisfer a uns clients cada vegada més exigents i canviants.
- Identificació de necessitats actuals per a clients nous i per a clients potencials.
Preu: 260€ / IVA exempt
Duració: 10 hores
Data inici curs: 3 de desembre de 2024
Data fi de curs: 10 de desembre de 2024
Adreça: Carrer Born, 5
Preinscripció a la formació