“Si moro, serà de gust” en el marc del Dia Internacional contra la LGBTIfòbia

L’activitat, organitzada conjuntament pel SAI Anoia,  SAI Igualada, Amnistia Internacional i Orgull Anoia, inclourà un debat posterior amb entitats i experts en drets humans

En commemoració del 17 de maig, Dia Internacional contra la LGBTIfòbia, el Servei d’Atenció Integral (SAI) Anoia del Consell Comarcal de l’Anoia ha organitzat la projecció del documental “Si moro, serà de gust”, seguida d’un debat obert al públic.

L’activitat tindrà lloc el proper dimarts 19 de maig, a les 18.30 h, a la sala petita del cinema de l’Ateneu Igualadí, i s’emmarca en les accions de sensibilització i promoció dels drets del col·lectiu LGTBIQ+ al territori.

La iniciativa s’organitza conjuntament amb SAI Anoia,  amb el SAI Igualada, Amnistia Internacional i Orgull Anoia, i compta amb el suport i finançament del Departament d’Igualtat i Feminisme de la Generalitat de Catalunya i de la Diputació de Barcelona.

La sessió comptarà amb la participació del president de l’Associació Impacte. Cinema i Drets Humans, que també és director i programador de l’IMPACTE! Festival de Cinema i Drets Humans de Catalunya, que serà l’encarregat de presentar el documental i conduir el debat posterior.

El col·loqui també incorporarà la veu de membres d’Orgull Anoia i d’Amnistia Internacional (delegacions Anoia i Penedès), amb l’objectiu de generar un espai de reflexió col·lectiva al voltant dels drets humans, la diversitat i la lluita contra les discriminacions.

A través d’aquesta proposta, el Consell Comarcal de l’Anoia reafirma el seu compromís amb la defensa dels drets i llibertats de totes les persones, així com amb la sensibilització ciutadana per avançar cap a una societat més justa i inclusiva.

Close Search Window