Les sessions permetran ampliar coneixements sobre planificació i gestió estratègica, recursos públics per al finançament i l’ús de xarxes socials.
L’Ajuntament d’Igualada, en coordinació amb el Consell Comarcal de l’Anoia, ha programat tres seminaris formatius adreçats a responsables de petites i mitjanes empreses. L’objectiu d’aquestes sessions, que giraran al voltant de tres àmbits temàtics diferents, és oferir eines concretes que permetin a les empreses millorar la seva competitivitat i el seu creixement en el mercat.
El primer seminari, Planificació i gestió estratègica per a pimes, permetrà conèixer els elements que formen part d’un sistema de gestió estratègica, identificar quins són els factors clau de competitivitat empresarial, caracteritzar els diferents models d’estratègia i, finalment, conèixer el procés d’elaboració d’un pla estratègic i quines són les eines de treball per fer-ho. L’activitat tindrà un enfocament pràctic i estarà orientada a donar les pautes per a l’elaboració d’un pla estratègic. La sessió anirà a càrrec de Josep Gallet i Antoni Niubó de l’empresa Estrategia DL i es realitzarà el proper 25 d’octubre de 9 a 13h.
La segona activitat, Recursos públics per al finançament del creixement i la millora de la competitivitat empresarial, té com a principals objectius donar a conèixer els programes i recursos públics que promouen la internacionalització, la innovació i el creixement empresarial, informar dels diferents productes i instruments per tal que les empreses coneguin el més adequat a les seves necessitats de finançament i facilitar el contacte entre els organismes públics que ofereixen els diferents programes i instruments amb les empreses interessades. Durant el transcurs de la sessió, s’informarà els assistents de les principals instruments i línies d’ajut i finançament que ofereixen ACCIÓ i l’Institut Català de Finances (ICF) per a promoure aquests àmbits. La sessió anirà a càrrec de Laura Sobrevias, delegada d’ACCIÓ a la Catalunya Central, i Mercè Finestres, delegada comercial de l’ICF a la Catalunya. Es farà el dia 8 de novembre de 9:30 a 12:30h.
Finalment, el darrer seminari abordarà Com optimitzar l’ús de les xarxes socials a l’empresa. La sessió farà èmfasi en la importància que l’ús de les xarxes socials estigui integrada amb l’estratègia digital de l’empresa i tindrà com a principals objectius identificar el potencial i els beneficis que aquestes ofereixen a les empreses, conèixer quins criteris cal considerar a l’hora de plantejar la nostra presència a les xarxes socials, identificar quines són les més prioritàries per les empreses i identificar els
problemes clau que es troben les empreses en la gestió de les xarxes socials i el seu posicionament a Internet. El seminari anirà a càrrec de l’empresa Rosebud i comptarà també amb la participació de l’empresa igualadina Stikets, que presentarà la seva experiència en aquest àmbit. La sessió es durà a terme el 29 de novembre de 9 a 13h.
Tots els seminaris es desenvoluparan a Ig-nova Tecnoespai, a l’Avinguda Barcelona, 105, amb l’assistència gratuïta i les places limitades. Per a més informació i inscripcions, es pot escriure a l’adreça oficinaempresa@aj-igualada.net o trucar al 93 806 65 55.
Aquesta acció està subvencionada pel Servei Públic d’Ocupació de Catalunya en el marc dels Programes de Suport al Desenvolupament Local.
Last modified: 5 de febrer de 2018