“L’Anoia del Camp a la Taula” engega una campanya a la xarxa per a posar en valor els productes locals i la feina cabdal dels productors del territori
L’Anoia del Camp a la Taula, el projecte del Consell Comarcal de l’Anoia per a posar en valor la feina i els productes d’un centenar d’emprenedors, petites empreses, productors i elaboradors artesans alimentaris del territori, ha activat aquesta setmana una campanya a les xarxes socials per incentivar el consum dels productes de Km. 0 en l’actual context de desescalada.
Al perfil de Facebook (@anoiaturisme) i al perfil de Twitter (@anoia_turisme) ja es pot visualitzar un vídeo que destaca el potencial de la comarca pel que fa la producció d’aliments de qualitat i la important tasca d’aquells que la fan possible. El conseller de Turisme, Dani Gutiérrez, assegura que “mentre la immensa majoria de la població ha hagut d’estar confinada a casa, la terra i aquells que la treballen han seguit el seu cicle habitual”. Per això, afegeix que “ara és moment d’agrair la dedicació de tots aquells que n’han tingut cura i apostar pel nostre producte de proximitat que, a més, és d’una excel·lent qualitat”.
Durant els pitjors moments de l’alerta sanitària, des de l’ens comarcal també s’ha donat permanent suport a aquests petits productors, informant-los de les mesures de seguretat necessàries i resolent els seus dubtes.
L’Anoia del Camp a la Taula forma part de la Xarxa Productes de la Terra, l’ens de la Diputació de Barcelona que acull a tots els petits artesans d’altres comarques de la demarcació de Barcelona. Des d’aquí, s’ofereix als productors diferents serveis: des d’assessorament pel que fa a subvencions, ajuts, comercialització, recerca de finançament o gestió empresarial, a una borsa de formació amb cursos especialitzats per al sector i suport en la promoció i millora de la comercialització.
Last modified: 5 de juny de 2020