Consell Comarcal de l'Anoia · Plaça de Sant. Miquel, 5 · 08700 Igualada · Tel. 93 805 15 85

Portal de l’empleat

El Consell Comarcal de l’Anoia celebra un Consell d’Alcaldes centrat en la seguretat amb la presència de la consellera d’Interior, Núria Parlon, i el director general de la Policia, Josep Lluís Trapero

20 maig, 2025

El Consell Comarcal de l'Anoia va celebrar al Campus Motor de Castellolí un Consell d’Alcaldes monogràfic dedicat a abordar les principals inquietuds i necessitats dels municipis de la comarca en matèria de seguretat. La sessió va estar presidida per la consellera d’Interior de la Generalitat de Catalunya, Núria Parlon, i va comptar amb la participació destacada del director general de la Policia, Josep Lluís Trapero.

A la trobada també hi van assistir el director general de Coordinació de Policies Locals, Daniel Limones, la directora dels Serveis Territorials d’Interior i Seguretat Pública a la Catalunya Central, Elena Roca, així com altres representants dels cossos de seguretat, alcaldes i alcaldesses dels municipis de l'Anoia, consellers i conselleres de l'ens comarcal i agents de seguretat dels diferents municipis.

La reunió va servir com a espai de diàleg directe i constructiu entre els representants municipals i el Departament d’Interior. Els alcaldes i alcaldesses van tenir l'oportunitat d'exposar les seves principals preocupacions i necessitats en l'àmbit de la seguretat ciutadana. Per la seva banda, la consellera Parlon i el director general Trapero van detallar algunes de les línies estratègiques i de treball que s'estan implementant i les que es preveuen desenvolupar des del Departament d'Interior per donar resposta a aquestes inquietuds.

Aquesta jornada de treball posa de manifest la importància de la coordinació i la col·laboració entre el Govern de la Generalitat, el Consell Comarcal i els ajuntaments de l'Anoia per garantir la seguretat i el benestar de tots els ciutadans i ciutadanes de la comarca.

Last modified: 20 maig, 2025