Consell Comarcal de l'Anoia · Plaça de Sant. Miquel, 5 · 08700 Igualada · Tel. 93 805 15 85

Portal de l’empleat

El Consell Comarcal de l’Anoia ofereix suport a les persones afectades per endarreriments en la facturació de les companyies elèctriques

11 de gener de 2022

L’Oficina del Consumidor ajuda les persones reclamants a solucionar la no emissió de factures i a gestionar el deute derivat amb les companyies subministradores

L’Oficina del Consumidor del Consell Comarcal de l’Anoia està rebent darrerament consultes i reclamacions en relació a la falta d’emissió de factures per part d’algunes companyies elèctriques. En alguns casos això succeeix des de fa mesos i tot plegat suposa que el deute del consum es va acumulant.

Les companyies han manifestat la voluntat de resoldre aquestes reclamacions directament amb el reclamant o bé, en última instància, a través de la mediació de consum. Així també quan es rebi la factura de tot el consum acumulat, es pot fer efectiu l’import en un sol pagament o bé es pot demanar el fraccionament. 

Les persones afectades per aquest supòsit han de comunicar la incidència a l’empresa subministradora a través d’algun mitjà que deixi constància, com ara el correu electrònic, el servei d'atenció al client generant un número d’incidència o bé un full oficial de reclamacions. En el cas que la reclamació no es resolgui en el termini d’un mes, els afectats es poden dirigir a l’Oficina del Consumidor, per tal de tramitar-la des d’aquest organisme. 

Per qualsevol aclariment, es pot contactar amb el Servei de Consum del Consell Comarcal de l’Anoia, al telèfon 93 805 15 85, o bé al correu consum@anoia.cat. Per atenció presencial cal demanar hora de visita.

Last modified: 11 de gener de 2022