El Consell Comarcal de l’Anoia i l’Ajuntament de La Torre de Claramunt han engegat una campanya per al foment de la compra de proximitat en el municipi. L’objectiu és aconseguir que els veïns i veïnes prenguin consciència del valor de la seva compra i la seva repercussió en funció de si es fa un comerç de proximitat o no.
Xarxa Torre [1.3MB]
Sota el nom de “compra a casa” s’ha editat un tríptic amb tots els establiments comercials i de restauració del municipi que es repartirà a totes les llars. Amb l’eslògan “El comerç local dóna vida al poble”, el document publicitari inclou la informació bàsica de cada establiment i incorpora imatges del poble que conviden a sortir i gaudir del municipi, la seva gent i el seu comerç. D’altra banda, el tríptic resumeix en deu punts, les 10 raons de perquè comprar a casa: per confiança, per aprofitar el temps, per la relació entre les persones, per l’activació de l’economia local, per proximitat, per tracte familiar, per qualitat i coneixement, per estalvi energètic i econòmic en transport, per manteniment dels llocs de treball i per servei.
Amb aquestes raons, l’ajuntament i l’entitat comarcal volen incidir en la dinamització econòmica del territori i en la introducció de nous hàbits de consum que siguin favorables per a tots. La campanya és una iniciativa del Servei de Comerç del Consell Comarcal de l’Anoia i l’Ajuntament de La Torre de Claramunt i compta amb el suport de la Diputació de Barcelona. Els tríptics s’han distribuït per les cases però també es poden trobar a l’ajuntament.
Last modified: 5 de febrer de 2018