Les atencions, totalment confidencials, poden ser virtuals o presencials i s’hi pot adreçar qualsevol problemàtica relacionada amb els àmbits familiar, veïnal, en el marc d'entitats i associacions o a l'espai públic
El Servei de Mediació Ciutadana del Consell Comarcal de l’Anoia seguirà atenent casos aquest estiu, també durant el mes d’agost, per a contribuir a la millora de la convivència en els municipis de la comarca.
Les atencions poden ser virtuals o presencials i totes aquelles persones que tinguin algun dubte o problema relacionat amb la convivència en els àmbits familiar, veïnal, en el marc d'entitats i associacions o a l'espai públic, poden contactar-hi mitjançant l’adreça electrònica mediacio@anoia.cat o el telèfon 699664718, en aquest segon cas via trucada, SMS o WhatsApp. L’atenció serà gratuïta i confidencial, de dilluns a divendres en horari de matí.
D’aquesta manera, el Consell Comarcal de l’Anoia continua ajudant a trobar solucions, en l’actual context atípic, per solucionar possibles conflictes i tensions entre la ciutadania. I és que cercar vies de comunicació i diàleg amb les persones de l’entorn més proper és la millor eina per a garantir una bona convivència.
Last modified: 21 de juliol de 2020