Les principals institucions de promoció turística de Catalunya van visitar l’Anoia i van conèixer de primera mà algunes de les propostes turístiques de la comarca. La trobada va tenir lloc el passat 31 de març de la mà d’Anoia Turisme del Consell Comarcal, entitat amfitriona i organitzadora de la jornada. L’objectiu de la Fam Trip –nom amb què es denominen aquestes trobades d’especialistes en turisme- era la difusió del patrimoni i serveis de la comarca entre alguns dels agents més influents en la promoció turística de Catalunya.
Així, representants de l’Agència Catalana de Turisme, de Barcelona és Més, de Barcelona Turisme i de l’Agència Catalana del Patrimoni Cultural van ser acollits per un equip de tècnics i polítics del territori que els van acompanyar durant tot un dia de visites culturals.
La trobada va començar al Centre de Restauració i Interpretació Paleontològica (CRIP) d’Hostalets de Pierola amb una visita guiada a l’exposició «Els Hostalets de Pierola, una finestra al Miocè» i posteriorment, van esmorzar productes de la comarca a l’Alberg de Can Roviralta. Seguidament, van traslladar-se a Capellades per visitar el Museu Molí Paperer i a continuació van poder degustar “l’arròs paperer” al Restaurant Camí del Castell”. En acabar van visitar el Castell de Claramunt, on van poder fer ús de l’app “Anoia, terra de castells” que ben aviat en presentarà en públic, una aplicació mòbil que guia i informa el visitant sobre 3 rutes de castells que disposa la comarca.
Aquesta Fam Trip forma part de la bateria d’accions de relacions públiques que desenvolupa Anoia Turisme, l’òrgan del Consell Comarcal encarregat de la promoció turística del territori.
Last modified: 5 de febrer de 2018