Xatbot: Un assistent de l’atenció al client
En aquest curs veurem les aplicacions estratègiques de la IA, identificant oportunitats per a la implementació d’IA en diversos aspectes de l’empresa, des de l’atenció al client fins a l’automatització de vendes.
També desenvoluparem habilitats en la gestió de comunicacions automatitzades i aprendrem a construir i gestionar fluxos de comunicació efectius a través de xats utilitzant eines d’IA.
Programa
Millora de processos en l’empresa a través d’IA
- Introducció
- Aplicació de la IA a aspectes estratègics
- Anàlisi de l’empresa i les seves possibles automatitzacions
- Casos i exemples inspiradors d’aplicació de la IA per l’atenció al client
Atenció al client a través de xats
- Construir fluxes per l’atenció de clients a través de xats
- Transmetre el coneixement de la nostra empresa a la IA
- Gestió de comunicacions a través de xarxes socials
- Mans a l’obra: proves, fluxes i aplicacions
Destinataris
Directius i professionals dels equips Comercials i de postvenda que pretenguin actualitzar els seus coneixements sobre les possibilitats actuals d’optimitzar campanyes i millorar resultats comercials de la mà de la Intel·ligència Artificial.
Preu: 310€ / IVA exempt (bonificable).
Duració: 10 hores
Data inici curs: 22 de gener de 2026
Data fi de curs: 29 de gener de 2026
Adreça: Carrer del Born, 5
Preinscripció a la formació